مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه به میلان احترام می گذارد

یووه به میلان احترام می گذارد

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی با میلان اعلام کرد مصاف با این تیم منحصر به فرد خواهد بود و یووه علیرغم قدرت بالای خود به این تیم احترام می گذارد.

 

مربی فعلی یووه بعد از جدایی از روسونری در ژانویه باز هم به سن سیرو پای می گذارد و با شاگردان سابق خود مصاف خواهد کرد.

 

" بازی فردا برای من مشابه بازی های دیگر نخواهد بود.اگر در غیر این صورت باشد من انسان نیستم "

 

" من انسانم و ماشین نیستم.من 3 سال و نیم در میلان زندگی کردم و ما یک اسکودتو و یک سوپر کاپ را بدست آوردیم ".

 

" من 3 سال و نیم فراموش نشدنی را در آنجا سپری کردم و حالا آن بخشی از گذشته کاری و انسانی من است به خاطر این که وقتی شما برای سال ها در یک تیم و شهر هستید در آنجا روابطی فراتر از دنیای حرفه ای دارید ".

 

" بنابراین مصاف فردا برای من عصری مملو از احساسات خواهد بود و این شرایط نرمال و طبیعیست ".

 

مصاف با اینزاگی که در اواخر دوران حضور در میلان با شما تقابل پیدا کرده بود :

 

" بهتر است بگوییم من و فیلیپو دو داستان متفاوت در سطح حرفه ای داشتیم.او یک قهرمان بزرگ بود و تمام عناوین را به عنوان یک بازیکن بدست آورد ".

 

" شرایط دوران بازیگری من به هیچ وجه با او قابل مقایسه نیست.در مورد جنبه های فنی و مربیگری من مدت ها قبل از او کار را شروع کردم ".

 

" من کارم را با مربیگری در تیم های کوچک آغاز کردم و خوشبختانه پس از کسب نتایج خوب با این تیم ها و حضور 3 ساله در کالیاری و در سری آ،توانایی هدایت تیم هایی چون میلان و یوونتوس را یافتم ".

 

" او خوش شانس بوده که خیلی سریع شانس هدایت میلان را یافته است،جایی که عملا خانه اش است.من برای او آرزوی موفقیت می کنم اما شاید پس فردا چون من

می خواهم فردا برنده باشم ".

 

زیر نظر اینزاگی میلان جوان تر شده و به نظر شما این تیم نسبت به فصل گذشته چه تغییراتی داشته است :

 

"  قدرت میلان موید همه چیز است.اگر چه آن ها سعی در پنهان کردن آن دارند اما من فکر می کنم آن ها یک ترانسفر مارکت خوب داشتند ".

 

" آن ها 6 یا 7 بازیکن مهم را در اختیار گرفتند و دو نفر آخر تورس و بوناونتورا بودند.بازیکنانی مهم و با کیفیت از نظر فنی و البته بالاتر از این ها شرایط روحی خوب تیم " .

 

" آن ها چیزهایی را که در 6 ماه اخیر از دست داده اند را بازسازی کردند.اینزاگی به خوبی شور و اشتیاق لازم را به تیم پس از گذراندن 6 ماه دشوار به آن بازگردانده است ".

 

" بنابراین چزی اکنون برای ما مهم است این است که ترسی نداشته باشیم.ما باید خودمان را برای رویارویی با تیمی که کیفیت فنی و تکنیکی بالایی دارد و همچنین از شور و اشتیاق فراوانی برخوردار بوده و به دنبال انتقام گیری و اثبات این که می توانند بر سر 3 جایگاه نخست مبارزه کنند،آماده کنیم ".

 

" بازی فردا برای موفقیت در ادامه فصل برای آن ها بسیار مهم است.البته برای صحبت در مورد اسکودتو یا چیزهای دیگر بسیار زود است ".

 

شانس بالای تیم آلگری برای پیروزی در بازی فردا :

 

" نخیر،ما بخت اول پیروزی در این بازی نیستیم چون آن ها هم همانند ما به خوبی برای این بازی آماده شده اند چون فردا بازی میلان یوونتوس است ".

 

" مصاف فردا همانند گذشته یک چالش جذاب خواهد بود.در یک استادیوم مملو از تماشگر و من معتقدم چنین چالشی در این برهه زمانی برای فوتبال ایتالیا مفید است ".

 

" قطعا فردا یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود.چیزی که مهم است شما فردا دو تیم را خواهید دید که به دنبال برتری و پیروزی نسبت به یکدیگرند ".

 

" ما برای کسب نتیجه مثبت و دلخواه هر کاری را انجام خواهیم داد علیرغم این که آگاه هستیم رقیبمان بسیار خوب کار کرده و امتیازات کسب شده توسط آن ها و گل های به ثمر رسیده گواه این ادعا هستند.آن ها در دو بازی 8 گل را به ثمر رسانده اند و بنابراین ما باید مراقب باشیم ".

 

" بخت اول پیروزی ؟ معمولا در چنین بازی هایی تیمی شانس نخست نیست.بازی در سن سیرو برای هیچ تیمی اسان نیست ".

 

" ما باید بدانیم که تیمی قدرتمند هستیم اما احترام زیادی برای میلان قائل هستیم ".

 

خط میلان نقطه قوت آنان است و این در حالیست که آن ها گل های زیادی را دریافت کرده اند و در طرف مقابل یووه گلی را دریافت نکرده است :

 

" من فکر می کنم بازی برابر پارما عجیب بود.معمولا در طول فصل بازی هایی عجیبی نظیر بازی با پارما که گل های زیادی در آن رد و بدل شد اتفاق می افتد ".

 

" گل چهارم پارما به دلیل آسیب دیدگی دروازه بان به وقوع پیوست و دو یا سه موقعیت شبیه به آن هم هم رخ داد که تکرار آن در بازی های دیگر سخت است ".

 

" به نظر من بازی که آن ها برابر لاتزیو انجام دادند قدرت واقعی آن ها بود ".

 

" بازی فردا شبیه بازی های دیگر نیست چون مصاف یوونتوس - میلان است و این بازی همیشه متفاوت است.بازی در سن سیرو آسان نیست و بازی با میلان هم در این برهه زمانی آسان نیست اگر چه برای میلان هم بازی با یوونتوس آسان نیست ".

 

بحث ها در مورد حضور ویدال در بازی فردا :

 

" ویدال دیروز با تیم تمرین کرد.او امروز هم با تیم تمرین خواهد کرد و پس از آن در مورد این که فردا از ابتدا کار را شروع کند یا روی نیمکت باشد تصمیم خواهیم گرفت.در هر حال او یک گام به جلو رفته و من خوشحال هستم ".


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: